Det kryper inuti mig

Ångesten kryper inuti mig.. Varför gör jag alltid saker som får mig att må dåligt och varför kan jag aldrig nöja mig med det jag har.. ? Jag har sån ångest, jag orkar inte med det här. Denna mörka hemlighet kan jag inte berätta för någon, inte för någon alls!.. 

Jag måste lära mig att misstag man gör kommer finnas där för alltid, vare sig som är stora eller små. Det finns ingenting som nånsin kommer kunna spola tillbaka tiden och få det där misstaget ogjort. Jag måste därför lära mig att stå för mig själv, att våga och klara av att säga nej! Jag kan inte hålla på så här, jag trodde att jag hade mognat med åren men jag hade nog fel.. Det här är bara så fel! 

Klockan är 14.00 och jag vill bara fortsätta sova, jag vill bara sova så att jag slipper med ångesten i några timmar till. Men det värsta är att när jag inte är vaken så drömmer jag om det och det blir sedan en mardröm när jag vaknar då jag tror att allt är som det ska igen. Men det är det fan inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0